Recruitment Director EMEA & APAC bij Mobiquity
"Een van de learnings die we opdeden was op het vlak van de reachouts. Marcel liet zien hoe je die voor bepaalde kandidaten een stuk persoonlijker maakt door onderzoek te doen. Door verder te kijken en meer in het profiel te duiken van je kandidaat. Ja, dat kost wat meer tijd, maar je zal zien dat de response rate omhooggaat."
Manager Corporate Recruitment & Recruitment Development
bij Talent&Pro
"Wat wij in de praktijk ervaren is dat door gebruik van de 'killermessage', zoals Marcel het noemt, de acceptatieratio omhoogschiet. De term valt ook regelmatig letterlijk binnen het team, net als de 'rule of 3'. We krijgen met die laatste toepassing meer response, dus het helpt écht bij het benaderen van mensen."
“Ik zie dagelijks positieve resultaten van de training. Als ik kijk hoe de recruiters nu InMail gebruiken, dan is dat zowel kwalitatief als kwantitatief verbeterd. Ook het aantal positieve reacties van kandidaten is toegenomen. En dankzij de nieuwe methodes die we hebben geleerd zijn nu al meerdere nieuwe mensen aangenomen. De training is de investering dubbel en dwars waard geweest dus.”