Geef je team een boost in sourcing-kennis.

Heb je ooit het gevoel gehad dat sourcen een onoverkomelijke uitdaging is? Het goede nieuws is dat het grootste deel van de Nederlandse en Belgische markt online te vinden is. En de sleutel tot succesvol sourcen ligt in het beïnvloeden en in beweging brengen van kandidaten met de juiste boodschap.
Dit is waar jouw team echt het verschil kan maken.

Met een interactieve eendaagse of meerdaagse sessie leert je team niet alleen de basis van sourcing, maar krijgt het ook weer zin in het sourcen.
Dankzij de training gaan ze op een efficiënte, gestructureerde en snelle manier kandidaten vinden en benaderen.

Deze en nog 350+ organisaties gingen je voor

null

Werner-van-der-Heijden

Werner - Signify

"Tijdens de trainingen creëert Marcel heel goed betrokkenheid in een team, hij heeft geen autoritaire stijl. Hij gaat heel goed in op topics en thema’s die leven."

enni-pidan

Enni - PVH

"Marcel leerde ons boolean searches voor specifieke functies en hoe je de juiste boolean strings maakt voor het vinden en bereiken van een diversere doelgroep."

tamar-noordermeer

Tamar - Achmea

"Zeer leerzaam waren de custom filters, waarmee je je eigen standaardsearchstrings kan opslaan. Dit zorgt voor een enorme tijdsbesparing."

Enkele onderwerpen vanuit de maatwerk training.

  • Research van je doelgroep & concurrentie - skills & alternatieve titels.
  • Goed leren sourcen op LinkedIn (Recruiter, Lite en basis).
  • Goed kunnen zoeken op CV-databases en Google.
  • Tips & trucs die ze direct in praktijk kunnen én willen brengen.
  • InMails & emails met neuromarketing principes die wél tot resultaat leiden.

Paul - Mobiquity

Een van de learnings die we opdeden was op het vlak van de reachouts. Marcel liet zien hoe je die voor kandidaten een stuk persoonlijker maakt.”

Marcella - Talent&Pro

"Wat wij in de praktijk ervaren is dat door gebruik van de 'killermessage', zoals Marcel het noemt, de acceptatieratio omhoogschiet."

Luuk - Xebia

"Ik zie dagelijks positieve resultaten van de training. Als ik kijk hoe de recruiters nu InMail gebruiken, dan is dat zowel kwalitatief als kwantitatief verbeterd."

Wa​​​​t krijg je er voor terug?

  • Je team krijgt de juiste kennis en wordt proactiever.
  • Sourcen wordt als leuk ervaren, bekend maakt bemind.
  • De doorlooptijden worden korter, resultaat direct merkbaar.

Een creatieve, communicatief vaardige nerd, zo omschrijf ik mijzelf. Ik kan lastige materie over brengen in begrijpelijke taal en weet recruiters te helpen om echt goed te leren sourcen.

Boolean en goed zoeken is de basis, maar waar het echt leuk wordt is mensen te verleiden. Met neuromarketing principes. Want alleen dan komt resultaat.

Ik geef offline en online veel trainingen, workshops en spreekbeurten over de hele wereld op het gebied van sourcing, growth hacking en innovatie in recruitment.